I'm moving my updates to a different blog, http://www.farah-faisal.blogspot.com, since it's an easier address to remember and spell. It's been a great ride updating this blog, hope you'll follow me on to the next chapter!

Wednesday, February 12, 2003

BAD DAY, BAD GIRL
Muahahaha... hari nie wat jahat... Pagi tadi patut dapat result math, but I went to another section instead of my own, so prof tak bawak my paper.. I know I flunk it, so lain-lain kali aje lah tgk kertas.. hehe... after that gie kelas EECS 203, belajar pasal functions, realize 203 banyak gune stuff from my linear algebra class, uh-oh... linear algebra tgh tahap-tahap nak flunk... oooppsss.... kene start nak make up for my screw-ups..hehe...

Anyway, highlight of my day would be bile pegi umah Saima for Raya Haji celebration ngan Kak Liza and Teh. Met with a lot of Pakistani women, and I have to admit, they are all very, very pretty. Siap dengar cakap Hindustan tuh. If kat dalam movies bunyik die sedap, dengar real life lagi sedap. And did I mention diorang lawa? Baju pon lawa-lawa jugak... Yang paling best would be the food. My goodness, Saima is a really good cook. Die masak sangat-sangat sedap. Ade this thing yang rupe macam mee kari tapi tak ingat name die ape, and kabob (ground beef and spices bentuk bulat , sebijik cam begedil), and ade mini-murtabak-like thingy where isi die telur instead of beef. Dessert ade egg pudding and this something-berenang-in-yogurt thingy. All in all, really good lunch (kitorang gie sane around 12.30 tgh hari). Hehehe... lagi best, kitorang makan tambah sebab kalau tak nanti hostess offended, or so we've been told. Ape lagi, bagai mengantuk disorong bantal, bagai lapar disorong mee kari. Basically bagitau Saima kene blah pukul 2.30 ptg, tapi by the time kitorang nak balik, it was oledy 2.40 pm. Patut ade EECS 280 lecture, but I skipped. Kak Liza pun skip kelas jugak, hehehe, pastu die main-main marah kitorang kate kitorang ruin die punye perfect record tanak ponteng kelas this sem. Muahaha... sori ler Kak Liza yer...

In the end me and Teh lepak umah Kak Liza. Main-main ngan Snoopy, borak-borak about girl stuff. Sonok to just lepak and borak and just relax, even though actuallynye keje byk nak kene wat, and Teh siap ade exam malam nie kol 8, muahahaha... Teh pawe... Kak Liza punye Snoopy collection sgt-sgt best. Ade satu Snoopy nie dah lah besar, best plak tuh pegang. Kat Mesia mane nak dapat Snoopy besau and best camtuh, paling-paling larat nak beli pon yg jual kat Air Hitam. and bukannye Snoopy... tapi S-N-U-P-I.. Snupi ( hehe.. Siam mari...).

So sekarang dah ade balik kat bilek, malam nie kene stadi 280 (hahahahahahahaha.... dream on baby...) ... So later...

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

No comments: