I'm moving my updates to a different blog, http://www.farah-faisal.blogspot.com, since it's an easier address to remember and spell. It's been a great ride updating this blog, hope you'll follow me on to the next chapter!

Tuesday, March 25, 2003

Lupe lak... slalu letak lagu merepek-repek kat sini.. hehe.. I feel macam I'm not doing justice to the one "nasyid" that I listen to whenever I'm feeling down.. this is my pick-me-up song right now :) I'm proud to say... hehe... penat tau nak download nie.. suke2 :) ....

Tadi jumpe Yann, Usamah and their junior Seri kat depan Michigan Union.. ( Yann datang tak cakap, ooo.. )... segan sket sebab mase jumpe tuh tgh muke sgt2 toye and pakai track bottom and t-shirt ( macam nak gie basuh pinggan kat dining hall lak rupe ).. hadoi... slalu petang2 nie I can get away with wearing anything asalkan bende tuh cover badan, pakai guni pon takde nak jumpe Malaysians lain.. aleh2 hari nie kantore ler plaks.. alahai....Anyway, Yann, you look great, lose weight nampak :) .... Usamah rambut dah panjang balik... Arthur hari tuh jumpe macam tak nampak gunting lapan tahun, muahaha, rambut panjang gile ...

Okay, got to run, gym time..

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

No comments: