I'm moving my updates to a different blog, http://www.farah-faisal.blogspot.com, since it's an easier address to remember and spell. It's been a great ride updating this blog, hope you'll follow me on to the next chapter!

Monday, December 15, 2003

Assalamu'alaikum....

AAACCKKK!!! Exam maths at 4 o'clock, apsal lah buat time tuh, I wanna go to EECS 281 review. :( !!! Aaaaa... mummy!!!! Kuang hajo lah schedule camtuh. Anyway, semalam tidoq lambat, tapi set jam nak bangun kinda awal, so anyway, tadi alarm clock kejutkan subuh, pastu set balik soh kejut kol 9. Bile die bunyik kol 9, tersalah tengok jam ingatkan kol seblas (jauh beze tuh). Bangun2 dah heart attack dah, cepat-cepat turun katil.... and jatuh gedebuk atas lantai. Apsal camtuh? Sebab kaki tak bangun lagi, gerak laju sgt, alih-alih die takleh support. Pagi-pagi dah jatuh. Nasib baik pandang comp and perasan, ooo.. baru 9.15 rupenye.

Bangun pepagi ingatkan buleh ler study lebey2 sket... hampeh, habuk pun tak masuk. Ngehehe... so nie tengah take a break and tgk list people not in my contact list, but have me in theirs. Ade lah jugak quite a few, mase tgh dok2 ponder "pas exam nak kene clean-up msn, kene delete contacts yg tak....", tetibe perasan satu email me yang kinda vaguely familiar lah jugak. Pastu it hits me. Ish, org nie tak patut have me dalam die punye contact pun, actually. So selepas setahun tak memblock org secare permanent, I broke my rule and move the address to my "blocked messages" kotak. Childish? Maybe. Stupid? Hell yeah. Puas hati tak pastu? Definitely. Heheh. Diabolical minds works in twisted ways.

Okay, break's over, time to hit the books/papers again... wish me luck peeps!

Wassalam....

No comments: