I'm moving my updates to a different blog, http://www.farah-faisal.blogspot.com, since it's an easier address to remember and spell. It's been a great ride updating this blog, hope you'll follow me on to the next chapter!

Wednesday, June 25, 2003




BUDAK NAKAL PALING CUTE KAT MESIA
Hahaha... okay lah, I'm biased sebab budak kecik nie, Umar Haziq bin Rizal Fariz, is my one and only nephew. The day I arrived home, it was his second birthday. Balik umah tuh, lompat-lompat die nyanyi lagu 'hepi bedey" kat diri senirik. Perangai nakal tak ingat, macam-macam gaye die kalau kat umah. Paling best time-time tengok die main golf, waahh... gaye die, macam pro betul. Heheh... guess it helps the fact yang golf set tuh baru and costs RM300++ ... tengok camane papa die sayang anak sorang. Mane tak manje.
Tengok lah gaye die kat gambar nie, one of the latest yang ambik, my brother siap print pastu tampal kat fridge lagi tuh, heheh. Enjoy!

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

No comments: