I'm moving my updates to a different blog, http://www.farah-faisal.blogspot.com, since it's an easier address to remember and spell. It's been a great ride updating this blog, hope you'll follow me on to the next chapter!

Thursday, May 22, 2003

Exam tomolo, nak gie midwest lagik.. me freaking out like crazy.... shit shit shit.... deep breaths, I can do this.. hahahahahahahah... yeah right... I'm gonna flunk the damn exam, trust me. Shit shit shit........... anyway, purse yang hilang kat Briarwood mall tuh still hilang, so basically tinggal sehelai sepinggan jek ( or in my case, sehelai takdek pinggang), so pegi midwest nie tawakal jek derang tak mintak ID lebey2, hopefully tak jadi anything tak baik.
Suke suke suke the smell of Heavenly, the perfume from Victoria's Secret's dream Angels collection. Sampai sanggup beli, me, org yg paling malas nak beli perfume, from form 4 pakai perfume yang same brand sampai lah baru2 nie. Kat mesia rajin jugak nak sembur badan ngan perfume, so sebab tak penah gune perfume lain, L'Eau d'Issey (Issey Miyake) tuh lah jadik signature smell, mak pon dah kenal sgt2 dah. Nie tukar perfume baru nie, I couldn't be happier, heheheh. Heavenly sgt wangi. Skang nak kene figure out camane nak spray the damn thing jek, salah spray kang sesie jek. Best best ....
Okkeh, mari gie solat and study. Ciao and a'kum..

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

No comments: