I'm moving my updates to a different blog, http://www.farah-faisal.blogspot.com, since it's an easier address to remember and spell. It's been a great ride updating this blog, hope you'll follow me on to the next chapter!

Thursday, August 07, 2003

GEGAMBAR GENTING

Haaa... memakcik yang dah lame bising pasal tadek gambar, amek ko bawah nie..


Al-kisah kat KL Sentral tempat mule trip. Ade 5 orang: Farah, Aaliyah (Elle/Koya), Syikin, Intan (Riri--geli jek) nagn ade Elle, Nabilah. Dalam gambar nie (from left, me, koya, syikin, intan) ade koya tukang amek gambar.


first picture taken bile sampai kat Genting


Gambar depan rollercoaster, hehehe.... Tuh yang kene penyek ngan Intan tuh adek Koya


makang kat Burger King lepas penat main, hehehehe. Favorite gambar sume org sebab lighting "cantik" (translate: suram so nampak memasing "sweet" semacam)


Squad Pemanah Warga Tua Malaysia Tahun 2050


Gaye je lebey, kene tengah sekali jek! Siot tol!


Haaa... nie aksi Koya takde keje gie amek gambar senirik.


Fun-Kart baby! This is me zooming by in my green kart. Picture curtesy of Syikin-Reuters.


Last ride of the day! Sebelah tuh Koya nagn Nabilah

Haaa... nie ha a few pics. Pueh ati?

Assalamu'alaikum?

Above are just a few of the pictures that I promised my friends that I would upload. Heheh.. all the others are within my custody ( nanti aku pass kat korang ek, tatau camane, tapi nanti aku pass ek.. ).

Today Yanie and I went shopping, our first day of raiding Mid Valley Megamall. Aaahh?K I love the Malaysia Carnival Sale. Emm, but today, dari pagi sampai ke petang penuh ngan trials and tribulations. Mane tak, pagituh, before org gie mandi, all the men of house sume ade kat umah. Bile org dah habes mandi je and need a ride gie LRT, alih-alih sume ilang. My hopes yang my second brother tinggalkan kete so I don't have to take a cab and naik LRT were dashed bile tengok kete takde. Aish, susahnye lah bile share kete ngan org keje nie. Nak tanak kene naik cab, gie LRT and tunggu Yanie kat stesen. Kite pulak tersalah timing, last-last tersampai awal and kene tunggu kat stesen for about 20 minutes. Hehe?.. kirenye Yanie dah balas dendam ler nie for having to wait for me bersiap selame nie.

Akhirnye bile sampai kat Mid Valley, thank goodness takde pape mende merepek jadik. Ooh.. jumpe Baini ngan bf die (Baini pakai baju kurung ayu siot!) . Shopping ngan Yanie best, sebab same-same sakan masuk keluar kedai, same-same paham bile kite tanye ?§Baju nie okey tak??¨ (translate: baju nie tangan die panjang sangat ke, cutting padan ngan badan tak , kaler tak kusam sangat tapi tak meriah cam nak gie sambut *toot toot* tak, baju nie panjang sangat ke, baju nie pendek sangat ke, agak-agak kalau pakai baju nie orang tengok semacam tak? )?K.or kalau try seluar, ?§Seluar nie okay tak??¨ (translate: pakai seluar nie bontot nampak besar tak?). Heheh.. Yanie nie one of my few friends yang boleh celen kite shopping, same-same vain, but of course die lagi lawa :).

Malangnye, mase nak balik tuh, ade lagi satu "trial" that I had to go through. Call Yong kesayangan mase tgh tunggu bas (lame tak borak, saje je), but I got more news than I bargained for. Hmm.. Takpelah, some things you just can't run from, dah lah dunie nie kecik je, hopefully time will heal all wounds, kan? Pusing-pusing keliling tuh jugak. But until then, I accept dan redha dengan the fact that some things will sting, kalau tak then when I find that pot of gold at the rainbow, I won't know how to appreciate it, tak gitu?

Oooohh...Farah's favorite things: top/shirts by Nicole (cantik), and riz:reni facial products. Alhamdulillah....riz:reni, where have you been all my life? Pakai seminggu je dah nampak difference yang amat sgt, all though it'll be a long time still for my skin to clear up completely, at least I don't look like I'm carrying the map to the Himalayas on my face. Ooh, and one more favorite thing: Cleopatra's Demodex Cream, so great for spot treatments, just letak kat places yang agak-agak nak ade jerawat so that dietak sempat nak "jadi". *Sigh*?...balik Michigan nie, no more mandi lulur, no more facials, no more treatments, no more inexpensive haircuts?....

Tadi Sue call ("peminat setie blogger ko?" die cakap). Die balik Sabtu nie. Best catching up stuff ngan die. Miss Sue sangat sangat sangat .....jgn lupe visit org kat Ann Arbor bebeh?....
My nephew kesayangan dah buat muke nakal, time to layan die "praktis?" wrestling (kecik-kecik dah pandai body slam org, papa die punye keje lah ajar )?... Wassalam..

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~












No comments: