I'm moving my updates to a different blog, http://www.farah-faisal.blogspot.com, since it's an easier address to remember and spell. It's been a great ride updating this blog, hope you'll follow me on to the next chapter!

Wednesday, July 30, 2003

A’kum…
2nd day of staying at home. Quite an accomplishment considering the non-stop berjalan and mall-hopping me and Yanie did for 2 weeks straight every single day. Actuallynye, tgh save energy (and duit) for the Malaysia Mega Sale that’s starting this Saturday. Woo-hoo! Sape yang kat Mesia skang nie yang bukan area KL/Selangor, meh ler turun KL. Shopping shopping, makan-makan, jalan-jalan… hehehe
Skang nie tgh juggle tulis blogger ngan plan kelas ngan Cik Deera. Kalau kene gaye, not all of my classes will be boring this fall, heheh. Bosan amek kelas EECS jek, even though before2 this ade my Umove classes to keep my butt of the couch. Tapi yang tuh pun dah bosan, time to move on to more interesting stuff.
Hari tuh tolong-tolong kat umah org kawen. Tolong edar bunge telur. Lameeeee tak buat keje-keje camtuh. Makan nasik minyak, nyum nyum. Best nye lah diorang sebab kawen kat umah, bukan kat dewan. Kite pun, actuallynye, kalau boleh nak kawen kat umah je, tanak kat dewan. Rumah personal sikit, tambah berkat umah tuh. Plus tetamu bleh dtg suke2 hati bebile, kalau terlambat pon still boleh layan lagik, tak macam kat dewan, rigid benor schedule die. Penah jugak pujuk bapak pindah umah baru sebab umah nie kecik sgt, family makin besar, plus dah lame dah umah nie, and we can afford a new place. Tapi umah nie byk memories kot, and pahamlah bapak malas nak go through the hassle of a new house, so my dream of being married at home would just have to be scrubbed sebab umah nie sgt2 tak suitable nak buat reception.
Me still trying to upload pics, funnily enough my new comp takde USB port. How can that be possible? Haiyak!
Sabtu nie adePC fair kat PWTC, maybe I can find something to help me out of this predicament. Hopefully pastu still ade duit nak beli my handy-drive.
Tatau nak end this camane, so wassalam..

p/s: hate keyboard baru nie punye spacebar…tak makan..

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

No comments: